Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за смяна на волан с мултиволан

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за смяна на волан с мултиволан

    Здравейте. Взех мултиволан за колата ми 156 2002 година. Колата е с фабричен блаупункт и предполагах че има окабеляване до самия волан за да може да се управлява от бутоните му. Днес тръгнах да отварям стария волан , но останах леко озадачен?! На мултиволана има празни сини букси и една голяма черна букса докато при стария нещата не изглеждат съвсем така. С две думи пообърках се а самия факт че си играя с еърбега в ръцета ми не ми позволи да си правя експерименти по свързването. Добавям снимки на вида на мултиволана и на този който е на колата , с молбата да ми дадете малко акъл как да се справя с възникналия проблем.

    Благодаря!







  • #2
    Нещо неможах дате разбера напълно,но ако това на снимка 2 е новия ти волан,то ще стане.
    Надявам се,не си забравил,че ще трябва да подмениш и лентовия кабел?
    Празните сини букси изобщо да не те притесняват,така са си,на кое викаш голяма черна букса?
    Също най-вероятно ще с еналожи да си пуснеш 3 допълнителни кабела от волана до плеъра,ако нямаш инсталация
    Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
    Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
    Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
    Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
    Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

    Comment


    • #3
      Ако лентовият ти кабел е с пълното окабеляване, ще ти трябва единствено кабела който свързва буксата на лентовият с буксата на волана, клаксона и калъфката. (твоят е е само за калъфката и клаксона)
      Ако обаче лентовият кабел не е окабелен за тези екстри, ще трябва да подмениш и него . Това при условие, че на другият му край също е окабелено. Ако не, продължаваш назад.... докато стигнеш до музиката

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
        Нещо неможах дате разбера напълно,но ако това на снимка 2 е новия ти волан,то ще стане.
        Надявам се,не си забравил,че ще трябва да подмениш и лентовия кабел?
        Празните сини букси изобщо да не те притесняват,така са си,на кое викаш голяма черна букса?
        Също най-вероятно ще с еналожи да си пуснеш 3 допълнителни кабела от волана до плеъра,ако нямаш инсталация

        Проблема ми е че незнам как да свържа волана.На снимка 2 е новият волан а на снимка 1 3 е стария без да е свален от колата. Очаквах като сваля стария да има букса същата като тази на новия но просто да не се използват трите пинчета от нея и директно да я бодна на на новия.Уви но на пръв поглед май не е така.
        Ето това обаче за подмяна на лентов кабел , го чувам за пръв път , очаквах да не трябва нищо друго освен новия волан. Празните сини букси идея си нямам за какво са... А голяма черна букса казвам на мултиволана на буксата над левите сини буксички.Тя си вижда на снимката гледа нагоре. А относно инсталацията как мога да разбера дали имам такава инсталация?! Съвсем се обърках , а не ми се иска да си играя много с еърбега

        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Ако лентовият ти кабел е с пълното окабеляване, ще ти трябва единствено кабела който свързва буксата на лентовият с буксата на волана, клаксона и калъфката. (твоят е е само за калъфката и клаксона)
        Ако обаче лентовият кабел не е окабелен за тези екстри, ще трябва да подмениш и него . Това при условие, че на другият му край също е окабелено. Ако не, продължаваш назад.... докато стигнеш до музиката
        Хубаво де как да разбера дали лентовия ми кабел е с "пълно окабеляване" и също така откъде сега да търся "кабела който свързва буксата на лентовият с буксата на волана, клаксона и калъфката" Пък ако се окаже че и лентовия кабел не е подходящ идея си нямам къде да търся такъв и как трябва да изглежда... хмм оказа се по трудно начинание отколкото мислех
        Last edited by yvesco; d.m.y г., 18:22.

        Comment


        • #5
          колеги дайте малко съвети имам волана , но монтажа му ми е непонятен

          Comment


          • #6
            празните сини букси са за селеспийда, сините букси не ги гледай
            махни стария волан, включи кабела, който се включва отзад в новия и стискай палци
            Last edited by Satanism; d.m.y г., 16:38.
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от yvesco Покажи съобщение
              колеги дайте малко съвети имам волана , но монтажа му ми е непонятен
              Продай волана

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от yvesco Покажи съобщение
                Проблема ми е че незнам как да свържа волана.На снимка 2 е новият волан а на снимка 1 3 е стария без да е свален от колата. Очаквах като сваля стария да има букса същата като тази на новия но просто да не се използват трите пинчета от нея и директно да я бодна на на новия.Уви но на пръв поглед май не е така.
                Ето това обаче за подмяна на лентов кабел , го чувам за пръв път , очаквах да не трябва нищо друго освен новия волан. Празните сини букси идея си нямам за какво са... А голяма черна букса казвам на мултиволана на буксата над левите сини буксички.Тя си вижда на снимката гледа нагоре. А относно инсталацията как мога да разбера дали имам такава инсталация?! Съвсем се обърках , а не ми се иска да си играя много с еърбега



                Хубаво де как да разбера дали лентовия ми кабел е с "пълно окабеляване" и също така откъде сега да търся "кабела който свързва буксата на лентовият с буксата на волана, клаксона и калъфката" Пък ако се окаже че и лентовия кабел не е подходящ идея си нямам къде да търся такъв и как трябва да изглежда... хмм оказа се по трудно начинание отколкото мислех
                Проблем с еърбега няма да имаш,ако го откачиш и не даваш на контакт с откачен бег,иначе съм 99% сигурен че трябва да смениш гривната с лентовия кабел
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Колеги, извинявам се, че се намесвам в темата с въпрос, но се чудя как е решен проблема с връзката на бутоните от волата с радиото при положение, че волана се върти няколко оборота от едното крайно до другото крайно положение.
                  Предполагам, че има някаква спирала зад волана, която осигурява тази свобода на въртенето и в нея също трябва да са предвидени/добавени допълнителни проводници за мулти-бутоните.
                  Прав ли съм или греша?

                  Comment


                  • #10
                    мулти волан

                    Колеги аз правих същата интервенция и несъм си напасвал еарбъга така че ще разглобявам всичко за да го напасна и ще снимам кое къде трябва да се свърже и кое за какво е , но това ще стане до два три дена така че ще се наложи да изчакате, относно колегата yvesco
                    точно така трябва да ти изглежда волана от снимките, които ще кача ще разбереш какво да правиш

                    ---------- Post added at 10:56 ---------- Previous post was at 10:53 ----------

                    Първоначално публикувано от NVG Покажи съобщение
                    Колеги, извинявам се, че се намесвам в темата с въпрос, но се чудя как е решен проблема с връзката на бутоните от волата с радиото при положение, че волана се върти няколко оборота от едното крайно до другото крайно положение.
                    Предполагам, че има някаква спирала зад волана, която осигурява тази свобода на въртенето и в нея също трябва да са предвидени/добавени допълнителни проводници за мулти-бутоните.
                    Прав ли съм или греша?

                    Колега тази спирала е така наречения лентов кабел на еарбега и на мултиволана тои е един и за двете намира се между кормилото и блока за чистачки ако го нямаш ще трябва да се сдобиеш с него

                    ---------- Post added at 10:56 ---------- Previous post was at 10:56 ----------

                    Първоначално публикувано от NVG Покажи съобщение
                    Колеги, извинявам се, че се намесвам в темата с въпрос, но се чудя как е решен проблема с връзката на бутоните от волата с радиото при положение, че волана се върти няколко оборота от едното крайно до другото крайно положение.
                    Предполагам, че има някаква спирала зад волана, която осигурява тази свобода на въртенето и в нея също трябва да са предвидени/добавени допълнителни проводници за мулти-бутоните.
                    Прав ли съм или греша?

                    Колега тази спирала е така наречения лентов кабел на еарбега и на мултиволана тои е един и за двете намира се между кормилото и блока за чистачки ако го нямаш ще трябва да се сдобиеш с него

                    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                    Comment


                    • #11
                      И какво става сега , ше работи ли еърбега или не ?

                      Comment


                      • #12
                        Имам въпрос колеги
                        От коя страна се откача еърбега - от страната на волана - където се вижда буксата на снимка 1
                        или от страната на самия еърбег ?
                        И самата букса с някъкво зъбче ли е или просто иска по-силно дърпане....
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                          Имам въпрос колеги
                          От коя страна се откача еърбега - от страната на волана - където се вижда буксата на снимка 1
                          или от страната на самия еърбег ?
                          И самата букса с някъкво зъбче ли е или просто иска по-силно дърпане....
                          Oт самия еърбег,буксата има едно като пластинка отгоре със зъбчета/евентуално обаче/,ако няма друг цвят плсатмаса отгоре се вади внимателно с малка отвертка,ако те е страх изключи плюса на акумулатора докато действаш
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            бях правил тази манипулация,но снимковия материал не е много добър и сега като ми потрябва не мога да разбера кои кабел къде трябва да бъде,някои може ли да ми съдейства?
                            Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                            Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                            Alfa Romeo GT 1.8 TS
                            Yamaha R6

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте, колеги! Някой има ли представа за какво служи буксата от снимката? Колата е Алфа Ромео 147 2003 година.
                              Attached Files
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.8TS ГИ '98

                              Comment

                              Working...
                              X